Anton 6 månader!

Idag är Anton 6 månader gammal! Jag har fortfarande inte hittat sladden till kameran, så det är lite svårt att lägga upp några bilder. Men jag ska definitivt ta lite bilder på min lilla saffransbulle som ligger och sover i min säng nu på morgonen.
Han han har ju lärt sig hur mycket som helst det här halvåret! Men som dom säger så vilar aldrig ett spädbarns hjärna, den är aktiv hela tiden. Kanske därför som han vänder sig i sömnen och jag får gå in och vända på honom lite då och då =) Får se vad jag hittar på idag när det är en så stor dag. Kanske gör nått av det jag nämnde igår.
Anton tränar lite på golvet:



Har han smakat på glöggen mån tro?

Fasen vad det snöar ute! Det och att lyssna på Julradion gör att det blir sån otrolig julstämning. Ska se till att mysa och njuta extra mycket idag tror jag =)


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej.

Hva roligt att du oxå bloggar. Då får vi följa med her oxå.

Grattis till Anton på 6 måneders dagen, hoppas det blev god kaka :)

kram kram

2008-12-11 @ 16:42:14
Postat av: ♥Hanna♥

GRATTIS ANTON 6 MÅNADER!!!!

2008-12-11 @ 21:00:36
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0