Finally!!!

Nu har vi flyttat till våran nya lägenhet! Gissa om vi har mycket grejer, ändå har vi slängt massor. Det är bevisligen inte bra att bo i samma lägenhet i 8 år för då hinner man samla ALLT på hög, även andras grejer. Håller på att tvätta den första tvätten nu när Anton sover. Det var lite pyssel att lära sig hur maskinen funkade, men till slut fick jag igång den. Nu ska jag bara lära mig hur kondenstumlaren funkar också. Idag har jag inte tänkt göra så mycket annat än att plocka lite i grejerna och kanske ta mig en sväng ut i grannskapet och kika runt lite. Vi har redan fått upp adventsljusstaken också. Det var ett måste eftersom det var första advent igår. Får väl se om jag orkar sätta upp nått mer :) Ett stort tack till alla som hjälpte oss att flytta! Speciellt mamma och pappa, utan er hade det varit oändligt mycket jobbigare att flytta. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0