FUB idag då

Kom precis hem från föräldragruppen nu. Idag träffade vi psykologen tillsammans med en annan grupp och det var jätteintressant. Vi diskuterade en massa saker om hur det kändes nu i efterhand att bli en familj och vilka olika typer av barn det finns. Sen gick jag, Malin och Mona till affären och botaniserade i barnmatshyllan och vi shoppade loss minst sagt. Det börjar ju bli dags att testa kött och fisk snart för min lille herre. Fast nu kör vi med potatis och blomkålspurén vi köpte i helgen. Den var inte alls poppis, idel sura miner och spottande med tungan. Får väl se hur han tycker om det jag köpte. Det blev lite mer efterrätter än jag hade tänkt, men det får bli så iallafall.

Nu får jag nog ta och väcka John Blund i hallen snart för det är längesen han åt nu.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0