Ikea och julhandel

Idag åkte vi till Ikea och shoppade lite saker att komplettera med här hemma. Ett måste var en torkställning till alla kläder som inte kan torktumlas. Jag är övertygad om att garderoberna inte tycker om fuktiga kläder =). Sen håller dom ju på och bygger om en massa så vi hittade inte riktigt allt vi behövde så det får nog bli en tur nästa vecka med svärmor och svägerska kan jag tänka mig =).Vi köpte ett sånt äta-set till Anton med ögon på. Det var ju bara så sött! Kände att han behövde en hård haklapp när han äter, annars blir kläderna också blöta. Man skulle ju kunna köpa i princip allt som finns där ju, det är riktigt farligt för plånboken =) Sen köpte vi även en röd skallra som han tycker mycket om:



Nu är det dags att äta upp resterna sen igår, fläskfile och potatisgratäng. Mums!! Anton ska få smaka lite kalvfile eller kalops tror jag när han vaknar. Det är ju jobbigt för små killar att gå på IKEA under julhandeln.

Ha en trevlig andra advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0