Mindre folk

Idag var det mindre folk på Allum än i lördags när vi storhandlade. Jag tror jag hittade en bra julklapp till farfar, får se om den passar. Det var ju bara 2XL på den, men det är ju 6 månaders öppet köp så det går ju kanske att byta annars. Sen köpte jag blockchoklad för jag har tänkt göra risbräck som vi kan mumsa på. Sen har jag ju planer på att göra den där goda äppelkakan som är som sockerkaka med äppelklyftor i och pärlsocker ovanpå. Den är ju så god!! Får se om jag kanske gör den imorrn, det är ju Antons halvårsdag då och det måste ju firas på nått sätt!
Redan 10 december, jag vet inte vart tiden har tagit vägen egentligen. Måste ju sätta upp ljusslingan på balkongen och kulorna som D köpte för att hänga upp som dekoration har ju inte heller kommit upp. Men imorrn, då...då ska det hända grejer! =)

Kommentarer
Postat av: morsan

Gokväll! Här skriver en ganska mätt mormor efter ett julbordsfrossande Puh!!! Det går nog fort nu med Anton när han kommer på att han kan förflytta sej överallt,roligt men passamt.Jag har inte skickat nåt halvårskort till Anton i morron .Sorry! men jag tänker på honom jämt.GRATTIS i allafall.

2008-12-10 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0