Nu är det jul igen!

En dag kvar till julafton! Idag kommer D upp efter jobbet också. Ska bli roligt att fira jul ihop för en gångs skull! Jag och Anton längtar otroligt mycket efter honom.
Dagens to do-lista är att åka till stan och inhandla en ynka julklapp till. Sen ska jag utnyttja min present från mamma och pappa, en värmebehandling! Under tiden får mormor och Anton roa sig bäst dom vill. Sen hämtar vi D från tågstationen när han kommer. Nu är dert dags att peta i den unge herrn lite rödspätta och mos, om det går :) Sen hoppas jag att mormor vaknar snart så vi får umgås lite.

God Jul!!!

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

♥ ♥ ♥ God Jul Önskar Hanna ♥ ♥ ♥

2008-12-24 @ 12:42:34
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0