Det här suger!

Varför ska Murphy ALLTID lägga sig i mitt liv! JAg har ju inte varit magsjuk på flera år och just det året som min bästa kompis går och gifter sig så drabbas jag naturligtvis. Hur många fler chanser får man att gå på det bröllopet? Svar: Inga! Jag hade så gärna velat va med när hon firar en sån stor sak, men jag hade inte orkat sitta i finklänning och varit glad och trevlig med detta illamåendet iallafall och risken att jag skulle smitta nån annan är hur stor som helst. Buuuhuu!!!! Så nu sitter vi här hemma och får nöja oss med klyftpotatis, lövbiff och vitlöksbröd, om man får ner nått......Och en liten tröstchokladkaka till lördagsgodis har jag kostat på mig.

Nu är det ju bara en vecka kvar till flytten också! Får hoppas att jag frisknar till så att jag kan börja packa igen. Med detta illamåendet blir det inte mycket gjort. Vi vill ju att det ska gå så smidigt som möjligt på fredag/lördag.

Nu blev det ett gnälligt inlägg, men jag känner att jag ahr rätt att va lite ledsen och arg just nu!

Kommentarer
Postat av: morsan

Usch va tråkigt!!!!Det hade varit jätteroligt för er ja kanske mest för dej att gå på bröllopet eftersom du är mest hemma mä Anton att få komma ut lite.Jag tycker detta har pågått så länge du borde inte kolla dej vad det är?Är lit orolig för dej,hur påverkar det Antons amning då? Jag kommer på torsdag om det går bra?pappa kommer på fredag kramar

2008-11-23 @ 02:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0