Fars dag idag!

Idag har det varit Fars dag! D's första och det firade vi i Kinna. Vi åkte dit redan igår och beställde köksbord och stolar på Möbler i Mark eller vad det nu heter. Sen kollade vi lite på överdrag till soffan, men skippade det så länge. Vi fick ju aldrig tag på dom som har den nya lägenheten förra veckan så vi kunde inte åka dit och ta nåra kort. Så jag får väl chansa på att det är två fönster i det stora rummet. Sen kanske man kan vänta med matta och sånt tills senare när man vet vad det är för färger.

Idag firade vi ju som sagt Fars dag och jag gav D en sån där nyckelring med flashminne och bildvisare så att han kan ha med bilder på mig och Anton vart han än går. Det var väl smart! Jag såg även att det fanns fotoramar med sånt inbyggt också, men dom kostade ju uppemot 500 spänn. Inte riktigt vad man vill betala för en fars dags- present, inte än iallafall. Nu är vi iallafall hemma och softar och har precis kollat klart på "the F word".
Hade varit kul att gå till Glädjebubblan imorrn, men jag lite trött efter den senaste veckan och Anton har börjat hosta lite. Kanske inte är så bra att träffa dom andra då om det skulle va nått dumt. Vi får väl fråga Ingrid på tisdag när det är längd och vikt och vaccination igen. Vilket påminner mig om att det kanske är dags att kolla upp det här med pneumokockvaccinet..... Jaja, godnatt allihopa och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: morsan

GRATTIS Anton på 5 månaders-dagen,du får ge honom en kram från oss.Sitter på jobbet och kollar mailen måste läsa lite på din blogg såg att ni beställt bord å stolar det kommer att bli jättefint.Hoppas inte Anton blir sjuk nu då om han hostar. Vi hörs kram

2008-11-11 @ 04:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0