Hemifrån länge!

Igår var jag bjuden till G Chocolat vid Grönsakstorget för en mycket god vän till mig hade möhippa. Jag kunde inte va med på dagen, men till kvällen är det ju lite enklare eftersom Anton brukar sova en del då. Så vi köpte hem ersättning så att D kunde ge honom det när jag var borta. Det hade tydligen gått ganska bra iallafall. Fast vi ska inte prata om hur illa det luktade när man bytte blöja sen. Huah! Höll nästan på att spy faktiskt.

I allafall:

När jag kom dit så var jag lite sen så jag kom precis till att S skulle servera soppan. Vilken var hur god som helst. Till efterrätt fick vi nån nötkaka och hallonsås och kanderad viol. Och lite senare på kvällen mumsade vi på ostbricka och kex. Fasen, vad skönt det var att komma hemifrån och vara utan Anton en stund. Det var första gången på mycket länge jag fick göra nått sånt. Annars har jag varit tvungen att ta med honom överallt. Vi satt och tjöta om allt och alla. De andra tjejerna hade också barn och även fler på väg så det var ingen suparfest direkt. Så nu har vi bestämt att vi ska träffas sista tisdagen i varje månad hemma hos nån. Det ska bi kul att få prata av sig lite och lära känna dom andra lite. De var jättetrevliga allihopa, ingen jag hade träffat förut så det kanske var lite trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0