Var är bilen?

Ja den frågan ställde jag mig när jag äntligen krånglat mig bort till bilen för att åka till föräldragruppen och babysimmet. När jag gick runt hörnet på garaget så stod inte bilen där. Huh? Det tog en stund innan jag fattade att den hade blivit snodd. Vilken tur att jag tog med barnvagnen för det var bara att skutta på spårvagnen och åka iväg så att jag inte kom försent. Vi som skulle hämtat lådor på D's jobb idag, jaja det får bli nån annan gång. Antons bilstol satt ju också kvar i bilen, vilket är mindre bra, men det får vi nog ut på försäkringen, eller ja det är pappas försäkring tekniskt sett. Så det blir till att fixa en ny stol nån gång, troligtvis när vi flyttar, annars får han åka spårvagn och buss til den nya lägenheten :)

Tur att vi inte har planerat nån långresa innan vi flyttar iallafall :)

Nu är vi iallafall hemma och softar. Vi var för trötta och lata för att göra mat efter badet så vi köpte pizza. Det var gott! Ska bli spännande att se vem som åker ut i Idol ikväll. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0