Vilken dag!!

Började rätt bra med att Anton var jätteglad en timme på morgonen, sen brakade helvetet lös nästan. Då började han skrika och skrika och skrika, i en och en halv timme! Det var nästan så att jag ringde till D så att han fick åka hem och ta över, men precis när det var som värst somnade Anton av utmattning tror jag. Då var jag så lagom sugen på att åka och babysimma kan man lugnt påstå. Men när jag fått i mig lite mat och fått sitta och ta det lugnt ett tag så blev det bättre. Det är ett litet projekt att ta sig nånstans med Anton iallafall. Var ju tvungen att ha med både bilstol och vagn ifall bilen inte skulle starta så att vi hade blivit tvungna att ta spårvagnen. Lassade in allt och bilen funkade som den skulle! Den är lite knepig att köra, men det gick hyfsat bra iallafall.
Väl där gick jag in till det högra omklädningsrummet, men då sa våran ledare till mig att där får bara ledare och personal klä om. Så det var bara att packa ihop allt och dra det tvärs över gången till där vi brukar byta om. Vi hade gott om tid på oss den här gången, inte som förra gången när morsan var med och bilen inte startade : ) Vi tränade mer på att hälla vatten över huvudet på dom, körde lite slalom, delfingreppet och klykgreppet. Det var inte den gladaste Anton man hade sett, men några smil fick man ju se ändå. Speciellt när han ser pappa.
Nu sover Anton så sött i vagnen och jag väntar på att D ska komma hem efter jobbet. Han måste tydligen jobba över idag igen... Hemma vid sju, men med en pizza i handen förhoppningsvis =)

Ha en bra helg så återkommer vi när vi är hemma från Kinna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0