Städa ut

Vi har börjat lite smått med att städa ut en massa skit som vi sparat på i 8 år om inte mer. Tror och hoppas att det kommer bli ett väsentligt antal lådor mindre att flytta till den nya lägenheten. Fasen vad mycket onödigt man kan spara på som man glömt att man hade. D hittade en stor trave med gamla tentor från Chalmers, efter långt övervägande bestämde han sig dock för att spara skiten av nån anledning. Så nu ligger dom där i flyttlådan och nån ska få äran att flytta dom till den nya lägenheten. Andra saker som skolböcker kommer vi försöka ge bort eller sälja till nya Chalmerister som inte vet bättre. Ska bli skönt att bli av med allt vi inte behöver!

Idag ska jag nog försöka lägga ugnsplåtarna i ättiksprit och göra rent dom någorlunda. Det kommer nog inte bli lätt.

Kommentarer
Postat av: morsan

Oj,oj,oj jag bara säger de´jag känner inte igen dej var har du fått all energi ifrån.Det verkar som flytten påverkar till all arbetslust.Det är ju inte konstigt att Anton å ni är lite förkylda nu när ni farit runt och träffat så möe folk.Jonte var till doktorn idag,han hade öroninfl.tion å hostat hela natta.Vi var med dom och tittade på ett hus i Ottebol riktigt fint men lite dyrt för dom änsålänge vi får väl se.Om du vill se hur det ser ut så gå in på Hemnet klicka värmland å arvika så heter det Ottebol Fjällstugan 995 000 .Nu ska jag göra kålsoppa te´marten mums.....

2008-10-02 @ 15:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0