Grått

Usch vilket ruggväder det blev idag då.... Då blir det inget solande på balkongen som det var tänkt. Undrar vad vi ska hitta på idag då. Blir kanske en sväng in till grannen på fika nån gång på eftermiddan eller så. Beror lite på hur och när och så.

Igår var det ju som sagt väldigt fint väder och jag och Tuss gick ut och solade lite på balkongen när Anton sov.


Medans vi var ute satt Curry på insidan och tvekade. Hon kommer nog aldrig bli en utekatt.


Sen bakade vi ju naan-bröd i måndags tror jag. De blev jättegoda och det hjälper ju en hel del med baksten måste jag säga! Så här såg dom ut när dom var färdiga:

Är lite sugen på kladdkaka, men det har blivit lite väl mycket sött på sistone. Igår var första dagen på länge som jag inte satte i mig nått sött alls och det kändes jättebra. Det är kanske dags för en avhållningsvecka/månad så man får ut det värsta suget ur kroppen. Man märker ju på midjemåttet att det inte är bra att äta så mycket godis.

Ha det bra i det sunkiga vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0