Husvisning igen!

Anledningen till att vi var tvungna att åka hem igår var att vi skulle på husvisning idag vid lunchtid ungefär. Hade blivit tight annars! Jo, huset var det ju jag skulle blogga om.
Även detta radhuset var på gångavstånd från lägenheten. På utsidan ungefär som det vi tittade på nere vid pizzerian, men jag tyckte mycket mer om detta måste jag säga. Det låg lite längre från vägen och var även detta ett gavelradhus. Ganska nytt kök och golven var jättesnygga. Bastu och badkar i källaren. Det fanns även matkällare och myshörna där. Tre sovrum på övervåningen som var lagom stora. Altan på både fram och baksidan. Lite större tomt än de andra husen i längan och förtur till kallgarage som kostade 1000 kr om året. Jag är nog lite intresserad faktiskt. SOm i nästan alla hus vi kollat i så är det inte så jättestort kök, vilket kanske är ett litet minus, men det ligger ju så nära vardagsrummet så det kanske inte gör så mycket. Sen har de ju en andra visning på onsdag så vi kanske går dit då också.
Fundera, fundera...

Kommentarer
Postat av: morsan

Glad Påsk i efterskott,vi har inte haft dator på hela helgen i Trysil å grattis till Anton som blev 10 mån.Ni verkar ha haft lika trevligt under påska som vi.Vilket fint å fräscht hus ni tittat på å köket tyckte jag var lite tufft,kanske lite men det går ju att komplettera med överskåp om man vill,hitills det bästa tycker jag iaf,vi får höras om de andra under veckan KRAMKRAM

2009-04-14 @ 10:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0