Lite ljusare =)

Jo, till slut blev vädret faktiskt mycket bättre. På eftermiddagem tittade till och med solen fram.
Det blev en del städat också. Jag diskade allt och torkade rent köket. Sen gjorde jag rent runt kattmatskålarna i badrummet. Sen badade både jag och Anton.
På eftermiddan gick vi över till grannen och fikade lite. Både Anton och H var på sitt bästa humör och lekte en massa bredvid varandra. Så vi fick sitta och prata en hel del utan att behöva ha dem i knät eller springa efter dem =)

Nu har iallafall D kommit hem från Stockholm och det känns riktigt skönt att kunna slappna av lite igen. Imorrn funderar jag på att åka och kolla på cyklar. Eftersom det är hyfsat nära till jobbet och inga backar så har jag tänkt börja cykla snart. Då krävs ju naturligtvis en cykel, så det blir nog en tripp till den affären inne i stan som säljer polisens hittegods. Om inte det finns nån där så får jag se om jag kanske åker till nån annan cykelaffär och kollar om det finns nått av intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0