Nästa hus till rakning

Idag var vi och kollade på det tredje huset på mindre än en vecka. Och oj, vad fint det var. Jag har ju så lätt för att fastna för hus så det är ju hyfsat bra att D ändå är lite återhållsam. Annars hade jag nog budat på många av de vi tittat på fighting smileys
Det var ett fristående hus och hade ganska öppen planlösning på övre planet. Ett av sovrummen låg även där. På bottenplan, eller källarplan, fanns badrummet, två sovrum och tvättstuga/förråd. Sen fanns det en liten friggebood på tomten och garage i anslutning till huset. Jag tyckte nog ganska mycket om det huset också även om man tyckte att ytorna i källaren inte utnyttjades helt på rätt sätt. Annars var det bra renoverat och så. Det behövdes målas lite på en gavel och det hade inte gjorts dränering på den sidan som garaget var på.
Vi har mycket att fundera på nu känns det som.happy smileys
Sen har vi ju ytterligare ett hus att titta på på torsdag. Gaaaaahhhh!

Imorrn tror jag nog att jag åker till öppna förskolan iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0