Lampor

Har letat ett tag efter lampskärmar att göra om. Hittade en stor taklampa på Röda Korset i Arvika som jag sprättade bort den "oooh så snygga" 80-tals väven på. Nu ser den ut så här:


Sen är det tänkt att jag ska sy nån typ av kåpa till den i det röda eller gröna flodhästtyget från IKEA. Sen letade jag efter hängande fönsterlampor, när mamma kom på att hon hade ett par hängande i ett av vindsförråden. Innan jag tog bort 80-tals plyschet på dem såg de ut så här:
och efter:  

Så nu ska man "bara" göra rent dem innan man försöker sy nått snyggt till dessa. Får se hur mycket jag egentligen hinner innan vi flyttar. Är ju en massa annat som måste fixas. Nu måste jag hämta upp ett recept som Anton slängde ner på grannens uteplats.... Bilder från semestern kommer nog upp ikväll tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0