Biodag

Idag är det onsdag och då är det ju biodag! Den här gången var det en film som hette Revolutionary Road, med Leo Di Caprio och Kate Winslet. Precis som i Titanic =)  Det handlade mycket om svårigheter inom familjen och den slutade väldigt sorgligt. Så nu har jag precis kommit hem och ätit lunch. Det är nog dags att väcka törnrosa i vagnen snart så att han också kan få lite mat. Det blir ju lite förskjutet när han somnar i vagnen innan han fått lunchen.
Men ikväll blir det nog inte många knop för min del. Titta på lite tv, spela lite dataspel. Måste ta och vila upp mig lite om jag ska till bvc-träffen imorrn =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, måste med nästa gång! nu va det ett bra tag sedan vi va med (ekande plånbok!).



får se om vi ses imån, neo har varit förkyld... =( hoppas han blir bättre!

2009-02-18 @ 20:27:51
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0