Gnäll gnäll

Nu ska jag gnälla igen. Ni som inte tycker det är roligt att läsa gnäll får komma tillbaka nån annan dag när jag är mndre gnällig.
Anton och D är förkylda och det vet ju alla vad det innebär. No sleep for Jessica! Tråkigt men sant. Så fort D blir förkyld snarkar han som en galning. När Anton är förkyld så hostar han ett par gånger i timmen och vaknar av det ibland och vill inte somna om förrän han snuttat lite, gåtts runt med och blivit allmänt underhållen. Övrig tid är han gnällig som fan och ska bli buren hela tiden... Till råga på det så protesterar han mot burkmaten, så igår gick jag runt och luktade köttfärssås eftersom han sprutat hela ansiktet och håret fullt med det när han inte ville ha det....Orka duscha tre gånger om dan. Nä, nu ska jag försöka steka mig lite falukorv innan han vaknar efter dagluren. Måste ta tag i att göra i ordning lilla rummet också och flytta ut Anton till det för allas skull, men främst för min egen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0