Jag har blivit utmanad!

Ja, jag har blivit utmanad av Hanna och det ska man inte vifta bort! =) Här kommer iallafall min lista:

Snusar du?
- Nej. Har aldrig velat heller.
♦ ♦ ♦
Röker du?
- Nej. Se föregående fråga.
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv?
- Ja, annars blir det inte mycket frukost. Kanske skulle låta Anton göra den? :P
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
- Nej.
♦ ♦ ♦
Har du slagit ner någon?
- Hmm, inte slagit ner men slagit till iallafall. *whambam*
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön?
- Nej, faktiskt inte. Tanken har dock slagit mig någon gång.
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
- Nej, det skulle varit en upplevelse!
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?
- Jag stoppar näsan full med papper och lägger mig på soffan så att nån får ta hand om mig :)
♦ ♦ ♦
När grät du senast?
- För ett par dagar sen när Anton var riktigt ledsen och jag inte visste vad jag skulle göra....
♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
- Min käre sambo.
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
- Natürlich! Fast om dom är hela vete katten.  Cool
♦ ♦ ♦
Skriv en mening på engelska
- It is a beautiful day! B)
♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast?
- Sambon och Anton, nästan samtidigt *hart* :*
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
- Malin, när vi var ute och gick.
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?  
- Att ha en frisk son och ett hus.
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
- Hårspray? Det är väl inte 80-talet fortfarande? Jag använder hårgelé.
♦ ♦ ♦
Vem gillar älskar du?
- David och Anton såklart!! Efter dem kommer nog mina föräldrar och sen mina två katter :)
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- Vinröd
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
- Jajemän. En iallafall.
♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
- No ma'am. Har en på jobbet dock!
♦ ♦ ♦
Är du blyg?
- Det händer rätt ofta.
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?
- Hur vi ska få tag i ett nytt och billigt hus/radhus. Vill så gärna ha ett ställe med trädgård så vi kan släppa ut katterna.
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu?
- Kolla på storslalom!
♦ ♦ ♦
Vart hittade du den här listan?
- Hos Hanna


Såna här listor tycker jag är roliga! Gief me more!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi... kul!! =)



när kommer ni och hälsar på i "mammagruppen" på torsdagar då?? de va ett tag sedan man såg er... =(



kraaam!

2009-02-12 @ 21:15:37
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0