Konstigt...

Det kändes lite konstigt att vakna alldeles ensam idag faktiskt. Men jag känner mig ganska mör även om jag fick sova hela natten. Gick inte och la mig förrän halv två, men å andra sidan kunde jag ju sova hur länge jag ville.
Jag hade massor med planer på saker jag skulle göra idag, men jag får se vad det blir. Har iallafall diskat och tvättat sängkläderna. Ska nog ta och färga håret nu när störtloppet slutar.
Sen vet jag ju inte när D och Anton kommer hem igen, så jag får njuta så länge jag bara kan!  jumping smileys
 Ha en go' lördag allihopa!smoking alternative

Kommentarer
Postat av: morsan

Morrn da vi äe i Norge!Gud va konstigt det måste kännas att inte ha Anton hemma han har ju varit så beroende av dej så länge,skönt att få sova hur länge som helst.Jag fick åka själv skidor idag pappa åkte på feber inatt 39gr,jag gick upp 7.30 gick med hundarna å stod FÖRST i liften(kan du tänka dej)kl.9 fick åka manchester i flera timmar de´snöade lite(10 cm)Ha´de´gött fra mamsen å papsen

2009-02-21 @ 17:09:31
Postat av: Jessica

Ja, det är hur konstigt som helst! Men sååå skönt. De har lagt upp bilder från idag när dom va och grillade. Synd att han har blivit sjuk då. Ja, igår var det ju pappa som va först uppe eller hur var det? hehe

2009-02-21 @ 22:15:04
URL: http://bjorkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0