Mammafika

Efter att jag följt David till bussen gick jag ju och handlade på Ica och gick sen förbi kyrkan hem. Vi var inte hemma förrän vid halv tolv! En timme senare blir jag inbjuden på lite mammafika inne hos Malin lite senare på eftermiddan. Där var det massor med nya leksaker att testa. Fast bäst var nog "trägaffeln" i plast som H lite ovilligt lånade ut. e cigarette
Vi mammor, M och M och jag, bjöds på hallonbakelse och te/kaffe. M's lilla S har ju vuxit som bara den sen man såg honom senast. Och H ville bara visa upp sina färdigheter som löpare scuba diving forum

Sen blev det en lång promenad till i det kaaalllla vädret när vi följde M en bit på vägen. Jag kände inte benen när jag kom hem. Anton sov under hela promenaden så nu lär det bli en riktigt intensiv kväll smoking alternative

Nu ska busas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0