Öppna förskolan

Idag gjorde vi en liten tripp till Allum igen rock star quiz  Fast den största anledningen var ju Öppna förskolan, men jag åkte dit en och en halv timme innan för att jag skulle äta nått innan. Först gick vi dock till det jättemysiga amningsrummet vid bussterminalen så att Anton kunde få en burk mat och en ny blöja. Han åt upp en HEL 8-månaders burk. Sen somnade han i vagnen innan jag hunnit ut ur rummet rock star quizDå gick jag förbi VILA där dom hade total utförsäljning. Så det blev två t-shirtar och ett par trosor för 120 kr. Sen var det dags för Öppna förskolan. Nästan alla ur den lilla mammagruppen var där + alla andra som brukar gå dit. Vi var nog 15 -20 mammor eller nått. Anton blev lite hängig i dag igen när vi var där så han ville bara sitta i mitt knä hela tiden. Han var lite varm och han dregglade hur mycket som helst kändes det som.  Jag vet att jag har sagt det förut, men nu kanske det kan vara dags för en tand att dyka upp. rock star quiz

Nu ligger han dock utslagen i soffan med sin Tigger. Får se om det blir nått imorrn till bvc-gruppen dock. Om han inte är varm imorrn så kanske.



Så här trött blir man efter Öppna förskolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0