Playdate : Uppdaterad med bilder

Gick upp vid halv tio idag och gav Anton lite frukost. Efter att jag hade fått i mig min bestämde jag mig för att åka till BVC för att träffa mammorna. Vi har ju bokat där varje torsdag i februari. Vi bokade varannan torsdag i mars nu bara. Lite svårt för alla att hänga på varje vecka. Denna gången var vi fyra mammor och en pappa. Vi hade jätteroligt och barnen lekte i myspölen dom har där. Mitt i gjorde vi en liten matpaus för alla och sen lekte vi lite till. Diskuterade lite sömn och mat och tänder. Varken Anton eller N har fått en enda tand, medan en av tjejerna hade fått sex stycken! Sen sover de ganska lika, riktiga kvällsmänniskor är dom rock star quiz
Jag skulle lagt upp lite bilder om jag hade hittat en sladd till telefonen. Jag glömde nämligen kameran hemma och tog bara bilder med mobilen. Kanske får köpa en IR-port till datorn istället så jag slipper detta med sladdar..... eller så städar man inne bland lådorna och hittar sladden.....
Nu ligger Anton på mage och leker med pop-up-panelen vi fick av min mormor och D lagar pizzatomatsås som han ska använda när han bakar pizza på bakstenen han har köpt. Mmmh pizzaaa! Till helgen iallafall. rock star quiz

Uppdaterat:

Take me outta here!


Kill-i-kill!

Kommentarer
Postat av: Hanna

neo gnällde heeeela dagen igår, så jag orkade inte dra med honom till BVC. =( men ska försöka gå framöver... vilka torsdagar blir det??



har du inget minneskort i telefonen som du kan stoppa i datorn?? ^^



ha en trevlig helg! kram H ^^

2009-02-27 @ 15:07:45
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Hanna

ska försöka komma vid båda tillfällerna... men annars ska jag på öppna förskolan i partille på onsdag med! =) kanske ses då??

2009-02-27 @ 23:06:53
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Hanna

anton ser ut som värsta kungen på understa bilden!! ^^

2009-02-28 @ 22:11:49
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0