Hemma igen!

Nu är mina pojkar hemma igen! Efter 5 dygn av sol, bad, regn och cykelorientering kommer de hem till lilla mig som har slitit och jobbat i två hela dagar :) Det var härligt att de kom hem till slut för jag hade börjat sakna dom. Fast Anton var lite reserverad mot mig dock. JAg fick stora leenden när han såg mig, men det var hos pappa han ville va :(
Han blev helt hysterisk när D lämnade över honom till mig eller gick på toaletten. Det tog några timmar, sen var det nästan som vanligt igen.
Vet dock inte vad vi ska hitta på imorgon. Har så dålig fantasi....Får kanske bli lite lek ute på gräsmattan eller nått. Om inte nån har nått annat förslag som inte kostar så mycket?

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ♥Neo♥

hur f--n överlevde du 5 dagar utan dom?? haha... jag hade dött efter 2 tror jag! ;o)

2009-07-21 @ 23:02:01
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Jessica

Ja du, det gick rätt bra :) Jag har njutit, men det blev liite ensamt på slutet...

2009-07-22 @ 09:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0