Kors i taket!

Stoppa pressarna! Jessica har varit ute på en liten kort löptur!! Jag är själv lite förvånad att jag ens tänkte tanken. Jag har ju allt som behövs; ett par bra löparskor, löparkläder och en skogsslinga precis utanför fönstret. Eftersom det var första gången nånsin som jag har sprungit så blev det inte så långt denna gången. Bara bort förbi grannens hyreshus, upp på stigen, runda alla hyreshus, upp en liiten backe, vända och power walka (?) ner genom fjällbo park och hem igen. Puh, det  var jobbigt. Sitter här och eftersvettas som en galning efter att ha chockat kroppen sådär. Men det är nog nyttigt att börja röra på sig ändå känner jag.
Nu börjar jag längta sjukt mycket tills vi får flytta in och inreda rummen. Speciellt Antons rum, för där vet vi nästan helt säkert hur vi ska göra...
Nästa prio är vardagsrummet. Vill iNTE ha gula tapeter och en ekbård runt hela rummet. Nej, där får det nog bli vita väggar, ta bort ekplankorna (alt. måla dessa vita också), och sätta en fondvägg på norra kortsidan. Frågan är bara vilken fondvägg? Är lite inne på brunrandigt, men när vi var på Rusta så såg vi så många fina tapeter att vi inte riktigt vet ut eller in.
Funderar lite på fönsterhyllorna. Om man ska måla dom vita eller om man ska be nån hyvla plankor och måla dom vita istället.... Det är lite fult med dom som sitter där nu, brunbetsade trähyllor med 2 cm stora skåror i som var populärt på 80-90 talet.
Mycket planer blir det, men en sak  i taget bara så ska det nog gå bra! Märks det att jag är ensam hemma eller? Massa planer på allt och lite till scuba diving in the UK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0