Näsduksfodral

Nu är jag färdig med de två näsduksfodralen jag tänkt göra. Jag tog lite av samma tyg som kuddarna och sedan klippte jag av ett gammalt lakan som vi inte skulle använda mer. Jag gjorde dem lite kortare än vad Gecko gjorde för att de skulle bli lite tajtare kring näsdukarna. Då tyckte jag att de satt bra om man sydde av hörnen också. Så här blev resultatet:

Ganska nöjd med resultatet iallafall. Har inga andra tyger än så länge, men jag vill ha lite andra att välja på, så det kanske blir en liten shoppingtur snart. Sen behöver jag lite mörkt foder om jag ska göra blöjfodral också.
För övrigt kanske de skulle passa som mobilskydd också om man sydde dem på andra ledden så att det blir ett mindre gap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0