Skjööönt!

Nu är jag tillbaka igen från massagen och jag kan lova er att det den skönaste grejen jag gjort på länge! Har ni lite stålar över, eller kanske en givmild andra hälft så rekommenderar jag en massagestund. Hela kroppen är helt mosigt och jag känner mig väldigt avslappnad. Dock så försvann inte smärtan från korsryggen och bröstet så jag får nog ringa till VC imorrn iallafall... Kan kanske va lunginflammation, eller "bara" kraftig muskelinflammation. Ont gör det vilket som. Kan knappt somna på kvällarna, men sen när jag vaknar däremot känner jag ingenting förrän jag sätter mig upp.

Nu softar vi framför våra datorer. D lyssnar på Queen och jag lyssnar på Cranberries (nostalgitripp(?) jajemänsan!)

Åh ,längtar tills på fredag! Då blir det "Harry Potter och halvblodsprinsen" på bio, ensam! Då ska jag köpa massor med godis och popcorn och dricka och bara sitta och mysa... Om inte nån annan vill följa med dvs? Finns kanske platser kvar bredvid mig :) 14:30 på fredag ska jag dit iallafall. Jag lånade ju sista boken på biblioteket på sommarlån så jag hoppas att jag hinner börja på den och läsa klart den innan september iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0