Slappa och städa

Dagen har gått i slappar och städartema. Vi har tittat på början av Boy A, dammsugit, tvättat, varit ute och gått och träffat lilla grannen H.
D och Anton tog en tre timmar lång sovpaus på eftermiddan, så han lär väl inte vilja gå och lägga sig särskilt tidigt :) Skönt i och för sig för då hann jag läsa lite i Harry Potter. Nu i kväll har jag börjat fila på ett fodral till mina pappersnäsdukar. Det är så tråkigt med plastförpackningarna och jag såg att Gecko hade ett bra recept(?) på dem. Ska följa hennes guide, fast jag tänkte sy av hörnen så att det blir mer som en låda istället. Dock har jag ju "bara" Antons flodhästtyg att göra dem av så... Men jag funderar på att åka och köpa lite stuvbitar nånstans så att man kan få lite vuxna mönster också...
Återkommer med bild på resultatet när de är färdiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0