Sy kuddar!

Idag packade jag upp symaskinen jag köpte för ett tag sen. Jag tänkte sy kuddfodral av tyget jag köpte på IKEA som ska få vara i Antons rum sen. Jag bara älskar tyget! Helt underbart mönster och jag funderade lite på om jag inte skulle göra gardiner av dom instället, men jag har ju både grönt och rött så vi får se hur långt tyget räcker. Kom dock på att jag nog bör tvätta tyget först så att inte det vrider sig efteråt eller innehåller onödiga gifter. Så nu är det röda tyget i tvättmaskinen vilket betyder att jag inte kommer hinna börja idag för den j-la maskinen tar 130 min på sig oavsett vilket program jag än väljer..... Hoppas maskinen i nya huset är liiite snabbare.



Bilden ger inte riktigt rättvisa till tyget för det är riktigt najs, tycker jag iallafall. Dessa tygerna ska det iallafall bli kuddar av, sen får vi se om det blir nå mer av det sara campbell
Nu ska jag äta lite mer godis, sen blir det kanske en film om jag kan spela dvd'er i xboxen. Annars får jag väl kolla på dom i D's laptop.

Kommentarer
Postat av: morsan

Åh,vad skönt för dej att vara ensam lite jag såg ju när du var hemma att Anton hade blivit mammig och ville inte att du skulle försvinna,tråkigt att det inte blivit bättre i ryggen.Fuskigt att du får gå på Harry P hade gärna följt med men det är ju lite väl lång väg ha..ha.Idag har Anders tagit av gipset skönt för honom men doktorn skämta lite först å sa att det nog skulle sitta typ 5v till.Ha det så gött

2009-07-16 @ 23:36:12
Postat av: Jessica

Haha, skojig doktor du :)

Ja, det är så skönt att va själv lite faktiskt, och väldigt kul att gå på bio. Ska nog in till stan lite tidigare och kolla på nya bh'ar också. Kolla vilken storlek jag behöver och sånt...

2009-07-16 @ 23:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0