Vad ska man hitta på idag då?

Fortfarande tryckande varmt och gassande sol. Skööönt, men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på iallafall. Kanske skulle åka och bada nånstans? Isåfall blir det första gången, om man inte räknar fotbadet i bergsjön i söndags då :) Det får nog bli på eftermiddan isåfall, när han har sovit en stund. För då har vi ändå ingen skugga nånstans här i närheten och solen ligger på lägenheten och balkongen.
Jag får se. Är lite sugen på att börja rota bland flyttkartonger och packa ner sånt som vi ändå inte kommer använda innan vi flyttar. Som böcker och olika köksgrejer. När man tittar sig omkring tycker man att det inte är så jäkla mycket man kan packa ner än, men det är det ju. Det vet man ju redan innan. Annars hade vi ju inte haft 10 tomma flyttkartonger inne i lilla rummet + måånga banankartonger som vi har kastat. Jag vill flytta nuuuu!! Ha en liten plaskpool ute på gräsmattan som Anton kan plaska i och springa runt på gräsmattan och bara myyysa.... Men det hinner vi väl inte göra denna sommarn om vi inte flyttar in förrän i september... Vi får se om de som får lägenheten efter oss kan flytta in i slutet på augusti eller inte.
Nä man kanske skulle ta och pilla lite på D's nya Macbook Pro som bara står och hånar mig där borta på bordet msn smileys.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0