Bokmal

Idag fick jag för mig att jag skulle gå till biblioteket och titta om det fanns några böcker att låna. Och det fanns det sannerligen (det var ju ett bibliotek). Jag gick där och kollade och plockade. Till slut hade jag hittat fyra böcker som jag ska läsa denna sommaren. De har ju sånt där sommarlån som sträcker sig ända till 1 september, så man behöver ju inte stressa sig igenom böckerna precis. Dessa fyra böckerna lånade jag:
       

Mycket bra blandning tycker jag själv. Det som fattas är nog boken som Bert Karlsson har skrivit, Mitt liv som Bert, för den har jag funderat på länge om jag skulle ha läst eller inte. Det får bli nästa gång istället.
Nu blir det nog lite slappande på balkongen tror jag. Det är först nu på kvällen som det går att sitta där när det är så varmt. Och på förmiddan då förstås.

Kanske lite glass hade suttit fint? Ska bara ringa mamsen först tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0