Ingen 1årskontroll idag då...OBS bajsprat!

Efter att ha bytt tre bajsblöjor innan frukost bestämde jag mig för att boka om bvc-tiden vi hade idag. Så nu ska vi dit den 17e istället. Får hoppas det ger med sig snart för det luktar APA i badrummet efter all smutstvätt och blöjbyten som vi har hållit på med det senaste dygnet. Tur att man har egen tvättmaskin i detta läget!

Så idag blir väl en innedag med andra ord. Hade iofs behövt gå och köpa blåbärspure till anton, men jag vet inte om jag vågar gå utanför dörren med honom. Jag får se helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Hanna

usch då!! är det magsjuka tro? eller mer tänder kanske...? hmm! "bara" bajs eller spyor oxå?



neos mage verkar återställd nu iaf, puh!



kram kram

2009-06-05 @ 21:48:52
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Hanna

tur att han är bättre i magen! :D

ja, anton måste testa smoothisen! han kommer ääälska den, hihi!



kram

2009-06-05 @ 23:35:55
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0