Nationaldagsloppet!

Idag gick D upp före oss och åkte iväg och cyklade nationaldagsloppet med en jobbarkompis. Det utgick från Kviberg så det var ju nära och bra. När han hade ett par mil kvar ringde han hem så att jag kunde göra mig iordning och komma dit lagom tills han gick i mål. Det ingick mat i startavgiften så de satt och mumsade pasta mitt framför ögonen på mig som skulle äta lunch när vi kommit hem igen..... Så här mysigt var det utanför Kantinen:


Jag dög inte alls längre. Bara pappa som skulle busas med. Jag fick nöja mig med att knäppa lite kort. Nu är vi hemma igen och njuter av det fina vädret. Anton vägrar dock att sova middag verkar det som, så det lär ju bli en ganska lång kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0