ÖF kanske?

Sitter och äter lite frukost och funderar på om man ska orka släpa sig bort till öppna förskolan. Har liten lust och vi behöver hjälp att rensa avloppet i köket. helt jävla bomtätt är det. det tar en time för en liter vatten att rinna ner, nästan iallafall. Åsså bajsar ju anton fortfarande ganska löst så jag vet inte.....
Jaja, vi får se. Det regnar ju så det blir ju bilen oavsett vad jag bestämmer mig för. Måste handla lite gröt och burkmat till anton, sen ska jag ju bjuda på nått på fredag när jag får besök.. och till helgen blir det ju kalas med släkten så då måste vi ju ha nått och bjuda på också. Fast nu är det massivt blöjbyte på gång. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: morsan

GRATTIS,GRATTIS i stora lass Anton på din första födelsedag,du var med i AN idag till helgen blir det paket med snöören som du älskar åsså möe tårta förstås kramar från mormor på jobbet å morfar som ligger å sussar(säkert framför teven).

2009-06-11 @ 02:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0