Shopping!

Idag var Anton jättebråkig och skulle va bakom datorerna hel tiden. Till sist orkade jag inte med det längre så jag åkte till IKEA, där de hade REA för IKEA family-medlemmar. Alla vet ju vad det innebär när man åker dit. Man kommer alltid hem med saker man inte visste att man behövde :)
Idag blev det lite städsaker, haklappar, klämskydd, batterier och ett par jääätttegulliga tavlor som kommer att utgå inom kort. Så här blev det när jag satte upp dom i Antons lilla skrubb tillsammans med mobilen i tyg:


När vi var påväg därifrån hörde jag lite muller och en inte alltför ljuv doft från den lilla herrn så jag beslöt mig för att byta på honom. Väl inne i skötrummet blev han smått hysterisk och när jag fick av honom blöjan bajsade han på skötbordet...Jättemycket. Sen kissade han så att det blev en gigantisk pöl på golvet. När jag torkat upp allt så beslöt han sig för att bajsa igen... Vid detta laget var nog både han och jag smått hysteriska så det tog kanske lite längre än vanligt att göra färdigt allt. Väl ute i bilen så gör han det igen! Så det var bara att gå in en andra gång och byta på honom. Nu är vi äntligen hemma och han har redan hunnit välta D's dator i golvet och klämt sig i dörrarna på tv-bänken. Det är inte riktigt hans dag idag tror jag. Det är väl ingen underdrift att säga att jag längtar tills D kommer hem?

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilka fina tavlor!! passar perfekt ovanför sängen juh... =)



inte kul med massa bajs (och kiss på golvet!) är han lös i magen eller? neo har haft diarré hela dagen. =( har bajsat "senap" typ 6-7 gånger. kan dom ha fått nått skit på ÖF igår tro? hmm...



kram kram

2009-06-04 @ 19:18:08
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Mona

Hej

du har min fulla sympati ang basj händelsen.....urtråkigt

kram på dig

2009-06-04 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0