Uppdatering behövlig :)

Oj, fem dar sen jag skrev nått här. Skärpning! Men jag har ju jobbat tre av dagarna och då brukar det inte hända så mycket här egentligen. Sen har det varit rena supervädret här i Gbg. Inte för att jag har solat mycket. Jag har bara varit och flängt i en massa affärer och shoppat en hel del.
Igår bar det av till Mediamarkt för jagville kolla om de hade nån symaskin, men det hade de inte. Och affären bredvid hade bara en enda symaskin i hela affären och den var förpackningen kass på så det blev ingen då iallafall. Åkte hem efter en sväng på Coop där jag hittade ett par svarta Tretorngummistövlar. Bästa vädret att shoppa gummistövlar i, jag vet! Anton var inte alls sugen på att sitta i vagnen så vi åkte hem istället. Vi stannade dock inte hemma så länge, utan åkte in till stan med bussen till fyra ungefär. Lagom för att hinna använda ett av presentkorten Anton fick av min farbror med familj. Det blev ett par basbyxor och två par linnen. Kände att det behövdes eftersom det är så satans varmt. Sen fick D ta över Anton eftersom jag hade klipptid hos den skönaste frisörskan jag nånsin haft. Hon är störtskön! Iallafall, här är resultatet (Dock får tilläggas att jag har sovit med detta håret och det är inte stajlat överhuvudtaget):







(Klicka på bilderna för att göra dem större)
Snart kommer dock D och hans syster hit för lite fredagspizza och umgänge så jag får väl kanske jaga upp Anton för han sover så sött i vagnen efter dagens tripp till Allum. Ja, det blev shopping idag också! Det blev ett par längre jeansshorts till mig och en present till D som fyller år den 7e juli.
Så söt i Kiss-tröjan och sina nya sverigekalsonger scuba hand signals

Sen är jag lite osäker på om jag ska åka upp till festivalen fortfarande... Det hade ju varit kul att se depeche mode, men jag vet inte om det är värt pengarna. D kommer ju inte med isåfall eftersom hans morfar också fyller år och ska ha kalas i Ulricehamn. Och åka ensam upp med Anton igen dröjer nog ett tag till innan jag gör... Vi får se. Vi ska ju på två konserter till i sommar, så jag kommer nog bli nöjd iallafall har jag en känsla av. Denna helgen är det ju Metaltown på frihamnspiren som man kanske kan lyssna lite på utanför området. Marilyn Manson kommer ju dit och spelar på lördag kväll!
Ha en mycket trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jätte fin frisyr, jag vill oxå vara modig och klippa kort... måste vara skönt på sommaren? =)



och va söt han är i kallingarna! hihi!



2009-06-27 @ 19:52:04
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0