Back in business snart

Ja, idag är det ännu lite bättre faktiskt. Men illamåendet ligger hela tiden i bakgrunden och skaver. Ska testa och ta lite järntabletter ifall det är det som spökar. Hade tänkt åka till ÖF i Partille idag, men jag får se hur jag gör. Eftersom jag fortfarande är lite matt så tror jag att jag skippar det. Får nog ta mig en promenad istället och kolla på alla hus som är till salu i området. Det är två-tre stycken som är intressanta iallafall. Brorsan har ju också kollat på hus och är med i budgivningen. Hoppas att det blir de som får det, men vi får väl se. Priset verkade kanske bli lite högre än dom hade råd med...
Själva har vi inte kommit riktigt så långt i husprocessen, men jag är faktiskt ganska sugen på ett eget hus. Ett av huset jag hittade idag ligger borta vid hållplatsen och jag tycker det verkar riktigt intressant. Ska försöka få till ett lånelöfte, sen kanske man skulle gå på en visning iallafall... character smileys

Kommentarer
Postat av: morsan

Hejsan i solskenet! Va´synd att du går å mår tjyvens,det måste ju släppa snart.hoppas Anton klarar sig.Jaså det suger lite i husköp nere i Götet åxå det är ju lite prisskillnad där å här,men titta kostar ju inget.Hoppas ni har de´lika gött i vädret som här det dryper från taken,fåglarna är i sitt esse vid sitt matbord å solen skiner faktiskt varmt,det är våååår äntligen.

2009-03-11 @ 11:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0