Husvisning!

Idag gick vi direkt på husvisning efter jobbet. Eller rättare sagt radhusvisning. Det var ett radhus ungefär 5 minuters gångväg härifrån. Har ju gått förbi och spanat utanför lite förut så jag hade lite koll på det innan. Radhuset var jättefint verkligen. Ljust och fint renoverat. Tre våningar inklusive den inredda källarvåningen. Ju mer jag funderar, ju mer vill jag bo där. Men D är fortfarande lite tvekande i avseende att vi bara kollat på två ställen och skulle vilja kolla på fler hus innan han kan tänka sig att köpa något. Det här huset uppfyllde ju ganska mycket av vad vi vill ha i ett hus och sen ligger det ju jättebra, med en gemensam lekplan på ena sidan och trädgården på andra sidan. De hade redan fått ett bud på utgångspriset så de utgår ifrån det när budgivningen börjar. Sen skulle det komma totalt 34 par och kolla på det, men man vet inte hur många som är såpass intresserade att de vill vara med å buda. ÅÅÅhhhh.... ångest. Det var verkligen min stil i hela huset, kanske lite konstigt färgval i badrummet, men annars riktigt snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0