Mässan

Jag kände att jag var bara tvungen att gå på Baby & Barn mässan som var denna helgen. Dilemmat var att de hade öppet hus på två av de privata förskolorna i närheten mellan 12 och 14. Så jag dumpade Anton och D hemma så att de kunde gå till förskolan och titta medan jag drog till mässan och shoppade loss! Tyckte det var skönt att gå där utan barn och vagn faktiskt. Först gick jag runt och kikade på allt och spanade in vad som fanns och om det var nått intressant som skulle köpas. Sen gick jag till de montrarna som jag tänkte köpa nått ur. Köpte en panini med kyckling och ruccola som var jättegod, men kostade 60 kr..... Det är nackdelen med mässor, maten kostar så mycket.

Dagens skörd av gratisprylar och shopping blev iallafall detta:


Jättenöjd med allt faktiskt. Fick tag i en SIGG-flaska för 100 kr, en ny mössa till mig själv och lite äta-saker till Anton. En lyckad dag med andra ord.

D's utflykt tror jag var intressant också. Båda förskolorna var mysiga och familjära. Så det lutar åt att vi ska lämna in en intresseanmälan till dom. Sen ska vi lämna in det till de kommunala också när det är dags för det, 4 månader innan eller hur det nu var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0