Trodde nog aldrig jag skulle säga det här men...

Fasen vad skönt det var att jobba idag! Var ju sjuk förra veckan så då blev det som om jag aldrig börjat jobba. Idag fick jag ju göra en hel del nya saker som ingår i min tjänst också. När jag började var det ju mycket strul med rättigheter och inloggningar och sånt.
Men det är minst lika skönt att komma hem dock =) Att mötas av ett leende lika brett som ansiktet gör att man saknar dom innan man hunnit ta av sig alla ytterkläderna i hallen =)
Sen fick vi en tid för visningen på ett av radhusen i närheten också. Det vi var och tittade på igår tackade vi nej till fortsatt intresse av. Men vi har ju ingen brådska tror jag. Hittar vi ett ställe som passar oss försöker vi kanske få det men vi köper nog inget hus som passar oss "nästan". Nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0