Trött

Nu är man som en degklump i huvudet och alldeles seg i kroppen efter två intensiva arbetsdagar. Har noll tålamod och vill bara va i fred. Är sugen på nått hela tiden också, fast jag redan har smällt i mig två koppar choklad i dag och en bägare med två kulor glass på Lejonet & Björnen på lunchen. Testade smakerna Rocky Road och saffran. Den första var himmelskt god, men den andra kommer jag nog inte köpa mer. Fick i mig halva iallafall innan det inte gick mer. Kommer nog ta nån med jordgubb nästa gång eller flädersorbet, den lät riktigt god.
Så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på...melon kanske. Det har vi ju två olika sorter att välja mellan. Eller popcorn kanske? Fast allt detta kräver ju arbete från min sida, inte kul.. Får nog kolla om D handlade nått gott idag eller om han bara köpte det nödvändigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0