Working 9 to 5...

Idag var första dagen tillbaka på jobbet och första dagen på den nya tjänsten. Jag är numera orderadministratör och har liite mer i lön än innan, yay! Fast just nu gör det inte så stor skillnad för jag jobbar ju bara två dagar i veckan. Så idag har vi i princip bara gjort i ordning min arbetsplats och lite administrativa saker. Mitt konto har ju stängts av eftersom ingen validerat det under tiden jag varit borta så jag har inte kunnat sitta vid datorn en enda gång idag... Sen fick jag 2008 års julklapp, en jättefin ullpläd i svart och beige ull.  Allt som allt var det en rätt ok dag faktiskt. Nu är jag lite trött i huvudet dock och det är nog dags att pilla ihop lite mat tror jag.

Ps: Den nya mössan är underbar! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0