Asförbannad

Idag vaknade jag och var asförbannad på mamma av någon anledning. Det visade sig att jag hade drömt att hon var här på besök och inte hade sagt till mig att hon sov hos en annan familj en natt. När jag kom dit tror jag att Anton också hade varit där över natten. Sen hade hon fixat glasögon till honom utan att säga ett skit. Tror det var det som gjorde att jag hade blivit så arg.
Nu har jag ont i huvudet så det dunkar och så är vädret skit. Men det var ju trots allt bara en dröm och jag älskar dig jättemycket mamma oavsett hur arg jag blir på dig ibland, både på riktigt och i drömmarnas land smileys

Kommentarer
Postat av: morsan

Ha..ha ja drömmar kan va både upp och ner detta har du väl av nån anledning ärvt efter mej,roligt var det och gulligt jag älskar dej också oavsett vad jag kan "kläcka" ur mej ibland.Får väl hoppas att inte Anton behöver ärva både din och min dåliga syn iaf.kramar

2009-05-07 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0