God morgon!

Idag behagade unge herr Anton att vakna klockan 06.52. Inte så uppskattat av mig, faktiskt. Jag tycker det är bra mycket skönare att sova länge på morgnarna, men tydligen så tycker inte han det.... Så vad ska man hitta på idag då? Vädret är uselt och jag har definitivt ingen lust att gå ut och göra nått heller för den delen. Det kanske får bli en film eller två... har ju en en del dvd'er och ett par filmer liggande på xboxen sen innan som man kanske skulle kika på.

D's mamma hade tydligen hittat en väldigt fin ryamatta på Erikshjälpen tidigare i veckan också. Men hon hade inte köpt den än för hon ville fråga mig först. Ska bli intressant och se den för jag har ju funderat på att köpa en ett tag nu.

Sen på söndag är det ju dags för visningen av det andra radhuset på samma gata som det vi ska bjuda på. Ska bli mycket intressant faktiskt att jämföra lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0