Gott väder

Idag har det varit gott väder. Så gott att jag dristade mig till att glömma koftan hemma och bara ha ett linne på jobbet. Gick rätt bra faktiskt. Åt en mumsig kyckling/curry-lasagne till lunch och åkte hem vid halv fem. D, den hurtige, hade åkt in till jobbet och skrivit på optionspapprena. Sen hade han GÅTT hem från stan. Ibland tror jag det slår slint i skallen på honom faktiskt :) Det är ju ungefär en mil in till stan härifrån.
Jaja. Imorrn trodde mäklarna att budgivningen skulle börja iallafall och det är sååå spännande. Har lite svårt att bestämma oss om vi vill va med på båda eller bara ena i nuläget och vad vi vill lägga. Gaahh!

Är lite osäker på hur jag vill göra med Arvika dock. Har ju anmält oss till "Barnkalaset" som jobbet anordnar i matsalen med clowner och godis och glass och sånt. Det är på lördag. Sen är det ju Mors dag på söndag och Barnvagnsrullet i Slottskogen samma dag. Och en pappa som fyller 50 på måndagen efter. Liite svårt just nu. Sen vill man ju fixa present till födelsedagsbarnen också. Nått förslag vad man ska ge till pappa? Eller finns det möjlighet att dela present med någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0