I natt jag drömde....

inget alls vad jag vet. Hade så svårt att sova. Inte så konstigt kanske, med tanke på vad vi ska göra idag. Vi ska ju åka och skriva på papprena till vårat radhus ikväll! Om det inte kommer nått i vägen, peppar peppar! Så det blir inget åkt till Arvika i eftermiddag med andra ord. Det får bli imorrn em/kväll tror jag.
Vi har nog tagit ut segern redan tror jag. D kom på sig själv med att tänka "JA, vi får diskmaskin!" när han såg diskberget på köksbänken igår. Och jag satt och kollade lite på tapeter igår.

Idag händer det nog inget annat tror jag. Det är väl detta med att köpa present till farsan som är lite svårt som jag måste ta tag i under dagen. Om inte brorsan redan har fixat med det...

Nu ska jag väcka Anton iallafall. Inte bra om han sover för länge på morgonen eller under dagen för då går han och lägger sig så sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0