Nytt radhus, nytt område

Åhhh, vi var å kollade på radhuset i Fräntorp/Sävenäs idag. Så sjukt mysigt det var i det området. Trånga, lummiga gator och lagom små trädgårdar. Jag vill verkligen bo i det området, mer än Utby faktiskt. Nackdelen är att själva radhuset inte helt up-to-date. Man behöver ju inte göra allt på en gång, men ytskikten hade ju varit bra att uppdatera. Det är bruna lister och mycket fura runt dörrar och fönster och på väggar. Jag tycker inte just det borde ta så mycket tid och energi, men vad vet jag. Jag har ju aldrig haft hus förut. Sen är det ju så att pannan börjar bli till åren så det kanske behövs ett byte snart.

MEN, David tycker det är för mycket att göra så det blir antagligen inget med det radhuset iallafall...

Nästa vecka är det ett radhus inbokat här i Utby igen. Ett totalrenoverat radhus som kostar därefter också. Börjar kännas svårt att få ihop allt som David har på sin "lista" över vad han vill ha i sitt hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0