Sunny wednesday!

Idag vaknade unge Anton klockan halv åtta igen. Så här pigg var han:


Så här pigg var jag:
 

Så det var bara att gå upp och göra gröt till illbattingen. Sen bar det av till öppna förskolan. Har ju inte varit där på flera veckor så det var skönt att komma iväg lite. Det var inte så mycket folk där dock. Två ur mammagruppen och en annan som jag har pratat med innan. Sen var det några nykomlingar också. Anton tyckte iallafall lekspisen var det mest intressanta idag. Luckan skulle öppnas och stängas, öppnas och stängas. Sen försökte han stödja sig på en pytteliten stol. Gick inte så bra så han stöp på näsan, igen... Senast igår slog han emot soffbordet så han har en liten bula i skallen.
När Anton somnade gick jag och åt tacobuffe och sen shoppade jag ett linne. Försökte hitta lite presenter också, men det går så trögt med det. Han vaknade lagom till att vi skulle sätta in oss i bilen och åka hem igen. Så nu sitter man här och är några spänn fattigare, men ganska pigg trots morgonens bryska uppvaknande character smileys


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahahahahaahahaha!! jag döööör!! :D:D:D vilken rolig bild på dig... hahahaha!! men ser verkligen hur trött du är! och anton är pigg som en "murt" hahahaha!! kuyl... ^^



kram kram

2009-05-23 @ 22:15:41
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0