Utflykt

Igår kväll kom vi på att vi skulle gå och grilla lite på kvällen. Så vi klädde på oss varmt och stövlade iväg med Anton på ryggen upp till en av ängarna här intill. Sen grillade vi korv och åt lite grönsaker till det. Anton blev lite rastlös efter ett tag, men vi skulle ju inte stanna så länge ändå för jag ville hem och kolla på Robinson också.


Sen när vi gick hem var det så fint så jag var tvungen att ta ett kort till


Idag fick vi besök av Antons farmor, farfar och faster som vi bjöd på lasagne. Farmor hade med sig en jättegod rabarberpaj som slukades med hull och hår. Nu efter att de har åkt hem har jag börjat må illa och orkar inte alls mycket. Känns som att jag ska spy eller nått. Får hoppas att det går över tills imorrn så jag får jobba för jag behöver komma hemifrån lite.

Kommentarer
Postat av: morsan

Åh,va skönt med skogsluft,jag såg att Antons nya jacka var på kanske lite stor men det ska väl växas i.Vi var på Bergsklätt igår å det var såå skönt trots att det blåste så,dom tyckte att jag borde fått nobelpriset för att elden tog sig ha..ha så det blev körv mä brö te´slut.kram

2009-05-11 @ 01:30:16
Postat av: Hanna

åh va mysigt med picknick i det gröna! ^^

jag älskar antons mössa... så söt!!

2009-05-14 @ 07:54:56
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0